مسافران را با مراکز تفریحی و سیاحتی جزیره بیشتر آشنا کنیم

مسافران را با مراکز تفریحی و سیاحتی جزیره بیشتر آشنا کنیم

با بررسی روند مسافران ورودی به کیش و تغییر انگیزه مسافرین در مسافرت به جزیره آنچه که بسیار مشهود است نیاز مسافرین به استراحت و تفریح و بازدید از مراکز تفریحی و سیاحتی جزیره عمده ترین اهدافی است که در بدو ورود سیاحتگران و مسافرین به چشم می خورد. لذا یکی از وظایف عمده ما هتلداران فراهم نمودن اطلاعات و آگاهی های لازم از مراکز دیدنی و تفریحی جزیره می باشد و با دور اندیشی می توانیم در جهت ایجاد چنین مکان هایی برای جذب بیشتر گردشگر اقدام و یا همکاری های لازم را بعمل آوریم.

در این راستا یکی از مراکز دیدنی که به همت مدیران زحمتکش بازار مرجان و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش راه اندازی و بسیار مورد استقبال مسافرین و بالاخص بومیان کیش قرار گرفته است، مجموعه پارک ساحلی مرجان می باشد که بسیاری از مسافرین ورودی به جزیره گاها اطلاع می یابندکه چنین مکانی وجود دارد.

لذا اگر چنین مراکزی با حمایت و همکاری هتل ها روبرو شوند انگیزه و تمایل به سرمایه گذاری برای ایجاد مراکز تفریحی بیشتر به وجود خواهد آمد.

از این رو لازم است که مدیران محترم هتل ها با برنامه ریزی و هدایت تورهای خود جهت بازدید از این مراکز سیاحتی هرچه بیشتر در جهت افزایش بازدیدکنندگان از مجموعه های تفریحی همچون پارک ساحلی مرجان اقدام نمایند که اثرات آن نیاز به وجود آوردن مراکزی از این دست را به دنبال خواهد داشت، همچنین استقبال و حمایت از این مراکز، منجر به راه اندازی مراکز تفریحی بیشتری خواهد گردید که در نهایت افزایش مسافر و انگیزه مسافرت به کیش را تقویت خواهد نمود.

رامیس مهماندوست
دبیرکل جامعه

اینها را هم ببینید

مصاحبه آقای مسیح اله صفا درباره جام جهانی قطر 2022

دیدگاهتان را بنویسید