صندوق امانات در هتل

وقتی سفر می روید ممکن است وسایل و مدارک ارزشمندی همراهتان باشد و نیاز به جایی دارید که این وسایل ارزشمند را در آن با خیال راحت نگهداری کنید، چه جایی بهتر از صندوق اماناتی که هتل برایتان در نظر گرفته است.

در کلیه هتل ها با هردرجه و ستاره ایی می بایست یک صندوق امانت در فرانت آفیس هتل وجود داشته باشد، علاوه بر آن در هتل های چهار و پنج ستاره وجود یک safe box کوچک در اتاق هتل نیز الزامی است.

در صورتی که نیاز دارید وسایل با ارزش خود را مانند وجه نقد، طلا و جواهرات یا هر وسیله ارزشمند دیگری را در صندوق امانات هتل قرار دهید حتما در قبال تحویل دادن آنها به متصدی مربوطه رسید دریافت نمایید و چناچه تمایل دارید از safe box اتاقتان استفاده کنید توجه داشته باشد که ترجیحا در معرض دید نباشد و حتما به دیوار نصب شده و قابلیت جابه جایی نداشته باشد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که هتل ها صرفا جهت رفاه حال میهمانانشان safe box را در اتاق تعبیه می کنند و هیچ گونه مسئولیتی در قبال وسایل میهمان در اتاق ندارند.

بنابراین چناچه امنیت وسایلتان از حساسیت بالایی برخوردار است حتما آن را به واحد فرانت آفیس هتل بسپارید و رسید آن را دریافت کنید.

در safe box هتلی عموما از نوع کلید دار استفاده نمی شود چراکه مشکلات گم کردن یا شکستن کلید در قفل می تواند برای هتل دردسر ساز شود. سیستم های رمز در safe box هتلی عموما از نوع دیجیتال و عددی است که استفاده آسان و مطمئنتری برای میهمان فراهم می کند.

اینها را هم ببینید

لاندری

لاندری یا همان خشکشویی هتل جایی است که در آن ملحفه، روتختی، روبالشتی، پتو، پرده، …

دیدگاهتان را بنویسید