نشست وزیر ورزش و جوانان کشور با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد کیش و اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش

وزیر ورزش و جوانان کشور در نشست با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران حوزه ورزش و اعضای انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش، پیشرفت‌های ورزشی را نمادی از پیشرفت خود کشور عنوان کرد و اظهار داشت: نیل به هدف میزبانی شایسته دور از دسترس نیست و تنها لازمه‌اش رسيدن به برداشت و تفاهم مشترک می‌باشد.

دبیر انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان کیش در ابتدای این نشست، ضمن پیروزی تیم‌ملی ایران، نزدیکی به جام جهانی قطر و محدوده جغرافیایی کیش با نزدیک‌ترین فاصله به قطر را فرصتی کم‌نظیر برای جزیره دانست و گفت:مجموعه المپیک با دارا بودن زمین‌های مختلف رشته‌های ورزشی درصورت اورهال شدن ظرفیت بسیار بالایی را برای میزبانی مسابقات مختلف دارد و البته این درصورتی‌ است که دیدگاهی اقتصادی نیز بر آن حاکم شود.

محسن قریب با تاکید بر قابلیت‌های مجموعه ورزشی کیش، با بیان این مطلب که اتفاقات بزرگ ورزشی می‌تواند در کیش رقم بخورد گفت: کیش می‌تواند رویدادهای ملی و بین‌المللی را میزبانی کند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پرواز کیش دبی با ایرلاین دبی، از پرواز به ترکیه در هفته‌ی آتی توسط ایرلاین خارجی خبر داد و افزود: این امکانات، شرایط میزبانی کیش را تقویت می‌کند.

قریب اولین و مهم‌ترین اتفاق صدسال اخیر در خاورمیانه را جام‌جهانی عنوان کرد و گفت: ترانسفر هوایی و دریایی همراه با روابط کنسولی برنامه‌ریزی‌شده از اولین زیرساخت‌های لازم برای میزبانی مهمانان جام‌جهانی است.

وی با پيش‌بینی حضور ۳۰هزار نفر ایرانی در کیش که قصد دیدن‌ بازی‌های قطر را دارند، افزود: طراحی جشنواره‌های مختلف شادی‌آفرین و فوتبال از جمله مواردی است که برای این مدت باید در دستور کار قرار بگیرد.

قریب همچنین بر لزوم اهمیت برگزاری اردوهای تیم‌ملی در کیش، ادامه داد: از علاقه‌مندی‌های مردم ایران به فوتبال باید نهایت بهره‌وری را داشت و از این رهگذر اتفاقات خوب و جدی را در کیش رقم بزنیم.

وی با اشاره به ایجاد ستادی از بهمن‌ماه گذشته برای برگزاری جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر، گفت: تمام نیازهای میزبانی جام جهانی قطر توسط بخش خصوصی تامین می‌شود.

اینها را هم ببینید

تدوین برنامه های راهبردی با هدف رونق گردشگری کیش

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این جلسه …

دیدگاهتان را بنویسید